2011. július 31., vasárnap

Elegáns francia alkalmi ruha 36-38-as méretben - Jelenlegi ára: 9 500 Ft

Gyönyörű, LULU márkájú francia alkalmi ruha. Spagetti pántos, csípőtől lefelé enyhén bővülő fazon.
Alapszíne mélykék és fényes, ebben fekete matt minták vannak.
Beleírt méret L-es, de mivel francia méretezésű, én inkább kisebbnek ítélem meg,  inkább 38-asnak mondanám.
Újnak is mondhatnám, mindössze egyetlen alkalommal használtam.
Az alapméreteit nem írom le, mert a ruha anyaga összeugrik, így semmire sem mennének vele. Inkább azokat a méreteket írom, ameddig az anyag nyújtható úgy, hogy még csinosan álljon.
Hossza: 155cm, pántja nem állítható.
Mellbőség kb. 43cm-ig, a dereka kb 36cm-ig, a csípője kb. 41cm-ig nyújtható.
A ruha anyaga nehezen behatárolható, beleírva 100% poliészter van, szerintem olyan szaténos jellegű.
Nagyon gyönyörű, igazi elegáns ruha,  csak azért válok meg tőle, mert sajnos már kicsi.
A ruhára adok 1 hét garanciát, ami azt jelenti, hogy ha nem jó visszaküldi ( a postát Ön állja), és én a ruha visszaérkezése után visszafizetem a ruha árát.



Jelenlegi ára: 9 500 Ft

Az aukció vége: 2011-08-13 18:15
. Elegáns francia alkalmi ruha 36-38-as méretben - Jelenlegi ára: 9 500 Ft