2011. szeptember 26., hétfő

APPLE IPOD TOUCH 2G (kifogástalan állapotban) - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Eladó hőn szeretett Ipod Touch-om!!! Kifogástalan állapotban, csak a hátlap zsebkarcos, a kijelző szép, végig tokban volt tartva! Doboza nincs meg, mert második tulajdonos vagyok, már így kaptam! Fülhallgatója elromlott, de olcsón lehet hozzá kapni eredetit, itt vaterán! Én sennheisert használtam hozzá! Usb csatlakozója megvan, azt kaptam hozzá! Nagyon jól működik, semmi gondom nem volt vele!
Nincs jailbraekelve!!! Az aksija eredeti, ennek ellenére jól bírja! Játékra,  zenehallgatásra és internetezésre használtam, wifi-je nagyon stabilan tarja a hálózatot! Második generációs, így már van benne beépített hangszóró, ami működik is! Most 4. 1-es szoftver van rajta, és egy pár játék és alkalmazás amiért jó árat fizettem itunes-on! Csere is érdekel de csak Iphone 2g vagy 3g-re, Zte Blade-re,  természetesen ráfizetéssel, ha szükséges!
Tartozékok:
- adatkábel
- ajándék műbőr tok (használt)
Várom a kérdéseket, ajánlatokat! Szivesen válaszolok!



Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-24 22:30
. APPLE IPOD TOUCH 2G (kifogástalan állapotban) - Jelenlegi ára: 20 000 Ft